Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží
Nevěšte hlavu, vaši žádost vyřídíme :) Přečtěte si pozorně postup jak nejlépe udělat reklamaci nebo výměnu zboží:
Udělejte si protokol zde
https://www.dancemaster.cz/index.php?route=account/return/add
Otevře se vám aplikace pro zadání vaší reklamace.
Po odeslání budete přešměrováni na tisk protokolu.
Zabalte zboží spolu s kopií reklamačního protokolu
a kopií dokladu o nákupu
Objednejte si dotovaný přes Zásilkovnu
https://www.dancemaster.cz/zasilkovna-svoz-cz, nebo pošlete zboží na adresu
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
Po zaplacení "svozu" vám přijde mailem čarový kod
pro podání balíku na Zásilkovnu
Zboží pošlete přes Zásilkovnu (nejbližší pobočku)
https://www.zasilkovna.cz/pobocky nebo poštou.
Jako komunikační kanál používejte výhradně mail help@dancemaster.net,
případně telefon 723 687 898 prosím. Jiné komunikační kanály jako SMS,
WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.