Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží
Nevěšte hlavu, vaši žádost vyřídíme :)
Přečtěte si pozorně postup jak nejlépe udělat reklamaci nebo výměnu zboží:
- Udělejte si reklamační protokol zde https://www.dancemaster.cz/index.php?route=account/return/add
- Do mailu vám přijde PDF dokument - reklamační protokol, ten vytiskněte
- Zabalte reklamované zboží spolu s kopií reklamačního protokolu a kopií dokladu o nákupu
- Objednejte si dotovaný přes Zásilkovnu https://www.dancemaster.cz/zasilkovna-svoz-cz , nebo pošlete zboží na adresu DanceMaster, Zborovská 5, 040 01 Košice
- Po zaplacení "svozu" vám přijde mailem čarový kod pro podání balíku na Zásilkovnu
- Zboží pošlete přes Zásilkovnu (nejbližší pobočku) https://www.zasilkovna.cz/pobocky nebo poštou.