DanceMaster CZ
Loading...

Ahoj, pro zkvalitnění poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookie. Cookies jsou malé textové soubory, které jsou umístěné v počítači. Více informací

Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží

Nevěšte hlavu, vaši žádost vyřídíme :)


Přečtěte si pozorně postup jak nejlépe udělat reklamaci nebo výměnu zboží:


  • Udělejte si reklamační protokol zde https://www.dancemaster.cz/index.php?route=account/return/add 
  • Do mailu vám přijde PDF dokument - reklamační protokol, ten vytiskněte
  • Zabalte reklamované zboží spolu s kopií reklamačního protokolu a kopií dokladu o nákupu
  • Objednejte si dotovaný přes Zásilkovnu  https://www.dancemaster.cz/zasilkovna-svoz-cz , nebo pošlete zboží na adresu  DanceMaster, Zborovská 5, 040 01 Košice
  • Po zaplacení "svozu" vám přijde mailem čarový kod pro podání balíku na Zásilkovnu
  • Zboží pošlete přes Zásilkovnu (nejbližší pobočku) https://www.zasilkovna.cz/pobocky  nebo poštou.
  • Jako komunikační kanál používejte výhradně mail help@dancemaster.net, případně telefon 0903 629230 prosím. Jiné komunikační kanály jako SMS, WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.