Jak reklamovat, vyměnit nebo vrátit zboží
Nevěšte hlavu, vaši žádost vyřídíme :)
Přečtěte si pozorně postup jak nejlépe udělat reklamaci nebo výměnu zboží:
- Udělejte si protokol zde https://www.dancemaster.cz/index.php?route=account/return/add
- Do mailu vám přijde PDF dokument - protokol, ten vytiskněte
- Zabalte zboží spolu s kopií reklamačního protokolu a kopií dokladu o nákupu
- Objednejte si dotovaný přes Zásilkovnu https://www.dancemaster.cz/zasilkovna-svoz-cz , nebo pošlete zboží na adresu DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
- Po zaplacení "svozu" vám přijde mailem čarový kod pro podání balíku na Zásilkovnu
- Zboží pošlete přes Zásilkovnu (nejbližší pobočku) https://www.zasilkovna.cz/pobocky nebo poštou.
- Jako komunikační kanál používejte výhradně mail help@dancemaster.net, případně telefon 0903 629230 prosím. Jiné komunikační kanály jako SMS, WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.